onsdag 24 februari 2010

Står på aftonbladet.se....

att det ska bli varmare nu! Jaaaa, äntligen! Lite töväder så att man kan göra snögubbar. Vad kul! Men var katten ska all denna snö ta vägen när den smälter? Det kommer säkert vara slaskigt ända fram till midsommar. Hoppas att Alva kan ha sitt nya fodrade regnställ som jag köpte när det aldrig kom någon snö (två dagar senare kom det massor med snö och det har legat kvar sedan dess, ha ha).

Vet ni, Alva hade matsäck med sig idag och jag ska snart hämta henne för att åka till tandläkaren. Jag kom ihåg! Mallgroda! (men förklara gärna för mig hur jag får telefonen att låta jättehögt för att påminna mig om saker)

Nu lägga ner tandborste och duktiga-stora-tjej-som-gapat-stort-hos-tandläkaren-presenten i väskan.

4 kommentarer:

  1. du kan ju välja själv vad du vill ha för påminnelse signal. Kan inte J hjälpa dig, han är väl kompis med sonye... / Therese

    SvaraRadera
  2. Hmmm, jag hittar inte var man ändrar ljudet. Hittar bara att lägga till möte eller födelsedag. Nä, just när det gäller påminnelser fattar inte J heller, ha ha. Ska ladda ner bruksanvisning och se om jag blir klokare.

    SvaraRadera
  3. lycka till =) sen kanske du får kolla upp om du har någon vitamin brist med tanke på din tankspriddhet ;) / T

    SvaraRadera
  4. Lite sent inlägg men... Med min gamla Sony Erics. så gick det att byta signal på påminnelsen, men med min nya så verkar det inte funka... Kanske har du en för ny telefon?! ;)

    SvaraRadera