tisdag 16 februari 2010

Slumrade till på soffan...

medans Vilma sov middag. Drömde att någon gick in i huset och tog barnen och att jag letade överallt, men båda tjejerna var borta. Vaknade och var alldeles kallsvettig, sprang upp på Vilmas rum och får se lilla blonda kalufsen sticka upp under täcket. Puh! Och Alva på förskolan. Puh igen! Usch vilken obehaglig dröm... Synd bara att Vilma vaknade och nu tycker att jag är en riktig usling som stormat in och väckt henne. Nåja, vi ska strax och hämta Alva, så det gjorde väl inte så mycket. Jag ska inte sova mitt på dagen. Blir alltid skumma drömmar då. Och så ska jag banne mig alltid ha dörren låst.

Förresten så har jag en jätteren ugn nu! Tjoho vad bra det blev trots att jag inte hade skyddsutrustning. Superhjälte!

2 kommentarer:

  1. vad hade du då för mirakelmedel ? / Therese

    SvaraRadera
  2. Livsfarliga MrMuscle. Fick vara i ugnen i två timmar och sedan gick det fint att få bort allt.

    SvaraRadera