tisdag 9 februari 2010

Massor med plats


Jag är van att köra in kombin i garaget, nu blev det ju hur mycket plats som helst kvar! Vi har bytt bort vår bil mot en pendlarbil till mig... (skönt att ha en sån klar, men jag VILL INTE börja jobba) Vi har ju varit ganska less på vår ford och nu var det en som ville byta forrden mot den här lilla bensinsnåla, så det var bra. Nu ska vi bara hitta en till lite större bil så inte barnen behöver sitta som små fällknivar.

Åååååh vad arg jag varit idag! Jag tycker att det är jättekul att göra fynd på Tradera och handlar en hel del både till mig och barnen där. Inte så ofta jag säljer, men ibland. För ett tag sedan skulle jag sälja min mobil och inte tittar jag vilka som lagt bud.... Fick mail idag från Tradera att jag är avstängd i sex månader pga budtrissning... Då har Jimmy lagt bud på den för att få upp priset lite... Men suck... Det får man ju inte.... De såg ju att vi bor på samma adress. Arg som en bålgeting är jag, så det är tur för honom att han jobbar eftermiddag så jag slipper se honom... Han är också avstängd såklart, men det kan han gott vara.

Blev ingen springlek idag. Vilma hade inte nästan inte sovit alls tidigare på dagen och behövde verkligen sova. Då kan jag inte åka ner med Alva. Inte helt lätt när Jimmy jobbar eftermiddag. Sofia hade säkert kunnat följa med Alva, men jag kan ju inte skjutsa ner dem när V ligger och sover....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar