tisdag 2 februari 2010

Jag vill...

...göra en superduperstorstädning här hemma och kasta, kasta, kasta allt onödigt vi har som ligger och tar upp en massa plats. Grejer som ligger i flyttlådor som antagligen packades när vi flyttade från Göteborg 2003. Kan vara så att vi inte behöver ha det kvar. Någon som vill köpa Nationalencyklopedin-böcker förresten?

...göra en rejäl rensning av min garderob. Man behöver nog inte 25 tröjor som kan vara bra att ha om man målar om eller så. Och kläder som är fina men jag inte vill använda för att jag känner mig obekväm i kan jag ju lika gärna skänka bort.

...köpa en massa nya kläder. Både till mig, Jimmy och barnen.

...börja träna. Måste köpa ett träningskort igen. Jag tycker ju att det är jättekul med bodypump och sånt.

...börja simma (alltid lite träning om jag nu inte lyckas köpa mig ett kort). Jag går ju gratis för bövelen! Inga ursäkter liksom!

...åka till Ikea. Men det jag vill ha finns inte i Västerås verkar det som, så jag kanske får sikta in mig på nån annan stad.

...åka på en skidresa.

...åka till solen och värmen.

...åka till Göteborg. Alva och kusin Agnes måste ju snart få träffas och starta sin hemliga klubb som de bestämt att de ska ha i Agnes tält.

...inte väcka Vilma som precis har somnat. Men jag är så illa tvungen, för Alva ska hämtas på förskolan och sedan är det ettårskoll och vaccination. (Hoppas att jag har rätt dag den här gången, förra veckan fick vi ju vända i dörren).

...ha en kopp kaffe. Det är lätt fixat. Tjoho! En grej på listan avbockad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar