onsdag 3 februari 2010

Ständigt förvirrad

Vet inte om jag börjar bli fördummad av att gå hemma och mest umgås med mina små. Känner att jag inte har koll på nåt. Jag brukar ändå vara ganska bra på att hålla reda på saker som ska hända, men nu har jag noll koll! Hel hopplöst. Hjälper inte ens att jag har kalender för den glömmer jag att kolla i. Suck... Känns skönt att mest kunna skrota runt och ta dagen som den kommer, men det kanske inte är så stor utmaning för hjärnan. Kanske blir bra att börja jobba snart (jag försöker övertala mig själv att det kommer att bli bra. Hitta argument för att vilja börja jobba).

Om
förvirring är första steget mot kunskap

så måste jag vara ett geni

/Larry Leissner


Alva var verkligen på värsta treårstrotshumöret idag, så det blev absolut ingen sånglek. Det hade varit att testa mitt tålamod lite väl mycket. Istället tog vi tag i att gräva gångar på baksidan. Jag kan lova att det var mycket snö. Jag kommer med all säkerhet att ha träningsvärk imorgon, men det var det värt. Alva hade jättekul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar