lördag 27 februari 2010

Jag glömmer bort...

att ta kort till bloggen. Som sagt, förvirrad!

Idag har vi
- klättrat i jättestora snöhögar. (Jag börjar längta lite efter våren, men tycker fortfarande att det är kul att leka i snön, det tycker Alva med. Imorrn hoppas jag att vi kan göra en snögubbe)
- hälsat på hos Jimmys moster med familj. Alva busade för fullt!
- haft lördagsmys med film och ostkrokar. Vilma somnade väldigt tidigt så hon missade det.

Igår blev jag alldeles chokladsugen så vi bakade chokladmuffins. Berättade det för mamma och hennes svar blev "Jaså, så sugen på choklad? Är du med barn eller?" HA HA HA! Känner hon mig alls? Jag är ju för katten sugen på choklad jämt. Men hon kom nog på det sedan. Nej, när jag varit gravid har det varit sura nappar som gäller. Och nej, inga fler barn än. Uj uj uj....

1 kommentar:

  1. Det där är ju mammors ständiga kommentar. Är man trött är man gravid, är man godis sugen är man gravid, går man upp i vikt 2 kg så är man gravid. Undrar om det är av skräck eller längtan dom ständigt frågar... ;) / Therese

    SvaraRadera