torsdag 11 februari 2010

Jag är sjuk...


Tur att doktor Norström finns i huset, för att jag är tydligen jättesjuk och har väldigt ont i benet. Jag har fått andas i en mask, hon hamrar på mina ben, hon kollar hals och öron, kollar blodtryck och ger sprutor. Jag känner att jag är i goda händer. Mycket noggrann läkare det här ska ni veta. Jag ska få medicin och bli frisk berättar doktor Norström. "Medicinen kostar jättebra, kanske 85-86, många många pengar. Flodhästar tycker att den är jättegod".

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du har en så bra doktor!

    Jag har läst alla inlägg under veckan, men har inte hunnit med att kommentera. Det stör mig, så jag lägger några kommentarer nedan! ;)

    Trist att det blev som det blev med Tradera!

    Det med att alla känner alla, förutom en själv känner jag också igen. Jag tror det är en kombination av att man flyttade härifrån nästan direkt efter gymnasiet (verkar vara en viktig ålder då de som bor kvar blir vän med de som är kvar... typ...) och sedan samma saker som du skrev om föräldragrupp och jobb... Men vi två känner ju varandra iaf! haha.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja, det är bra att ni flyttade tillbaks! Hoppas att M mår bättre nu! Alva vill träffa sin Melkerkompis snart säger hon :)

    SvaraRadera