fredag 26 februari 2010

pausar.....

Vilken morgon.... Tror att det var den värsta hittills då det gäller trots, krångel, tjafs, gråt och trök... Underbara treåring... Vet inte vart mitt tålamod var heller, det måste jag ha tappat bort helt idag. Usch, vad kass man känner sig när man blir lite för arg och irriterad. Tänkte strunta i att gå till öppis, men vi tog oss dit i alla fall och tur var det. Då blev Alva lugn och glad igen och det kändes bra. Hade vi varit hemma hade säkert tjafset fortsatt hela dagen. Nu blev det ett avbrott.

Ni vilar båda småttingarna och jag tar en paus.... Jag borde tvätta, stryka lite gardiner (känns inte helt ok att Vilma fortfarande har tomtegardiner i sitt rum) lägga in kläder i garderoberna, dammsuga, plocka undan en massa grejer, betala räkningar..... Men nu har jag paus! Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar