torsdag 8 oktober 2009

Tass-uppdatering

Det går bra med Tass-metoden! I natt åt Vilma två gånger. TVÅ!!! Totalt vaknade hon FYRA gånger, men somnade om ganska fort varenda gång. Sista uppvaket behövde jag bara stryka henne över ryggen i två minuter ungefär sedan sov hon. Hur bra som helst!

Klockan är 22:20 och jag är vaken! Det hör inte till vanligheterna, jag är inte ens särskilt trött.
Hoppas på att det går bra i natt också. Vilma drack en deciliter välling ikväll också, ännu en sak som är toppen, men inte hör till vanligheterna.

Jag hade hoppats på att kunna söka jobb här i stan och slippa pendla. Men det stod i Fagersta-Posten igår att 17 tjänster ska bort från skola/förskola i stan... Suck... Bara att glömma det då och istället vara väldigt tacksam över min tjänst i Skinnskatteberg. Får dock inte komma tillbaks till mitt gamla jobb, vilket såklart känns trist, men nu vet jag vart jag ska vara sedan i alla fall. Men det är fem månader kvar och inget jag tänker fundera på än på länge, länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar