söndag 18 oktober 2009

Äntligen!

Kom på att det var teater idag, Ture blåser bort. Alva ville gå och se den, så hon, jag Vilma och Sofia var och såg den. Var egentligen från två år, men V tyckte att det var festligt. I alla fall första fem minuterna. Alva tyckte att det var kul och hon har byggt Tures hus i lego nu på kvällen.

Det var väldigt många och såg teatern. Äntligen! Vi har varit på babyteater och knatteteater många gånger nu och det är alltid så få som kommer dit. Nästan så att det varit pinsamt. Sist jag och Alva var tror jag att de var sju barn eller så... Nu var det alldeles fullt! Jag hade inte köpt biljetter i förväg som jag brukar göra. Tänkte att det aldrig kommer så mycket folk så det behövs inte. Tur att det fanns biljetter kvar, annars hade det blivit en sur Alva kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar