tisdag 20 oktober 2009

Springlek...

skulle vi på idag. när jag sa det till Alva muttrar hon "Ser du faktiskt inte att jag är trött. Jag orkar inte det". Så hon ville hoppa över det idag. Jag passade på att åka och köpa födelsedagspresenter till henne istället. Fanns inte det jag tänkt, men det är ju inte så långt till jul så hon kan ju få det då istället. Hur kul som helst att köpa presenter och kläder till barnen!

Har beställt väldigt många vantar till Alva som borde komma hem snart och köpte ett par idag med, det verkar gå åt. Hur kan en unge tappa bort så många vantar? Och hur är det möjligt att de inte finns att hitta någonstans vid förskolan. Mystiskt.

Nu: Slappa!
(och fortsätta att fullständigt ignorera enorma tvätthögen. Det är ju faktiskt en dag imorgon också.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar