tisdag 6 oktober 2009

Det finns ett golv här någonstans...


Vet inte hur många gånger jag har rensat den här garderoben... Sedan går det en vecka och så ser det ut så här. Tar ju en timme bara för att leta fram en hammare... Hatar sån här oreda... Hopplöst! Blev ingen springlek idag, Alva var ett spottande monster som slog, puttade och sparkade mig när jag skulle hämta. Efter x antal varningar blev det så att monstret fick bäras ut och hoppa över springlek... Känns som att alla andra barn blir så glada över att se sina föräldrar, och Alva blir bara arg... Men Vilma är frisk idag, det är bra! Det var nog tänderna som spökade. Nu sover de små och jag väntar på Desperate housewives och popcorn. Tjoho!

3 kommentarer:

  1. A vrålade och skrek när jag hämtade honom i början. Nu vet han att det bara är att följa med annars går jag ;) å han blir ju faktiskt glad när jag kommer nu =)Det är så jobbigt, man har längtat så efter dem sen kommer såna där förbjudna tankar, (skit kul att hämta dej jag skulle ha stannat hemma istället...) sen är cirkusen igång och det dåliga humöret framme =( / Therese

    SvaraRadera
  2. Ho ho ho vilken röra. Ja det är lätt hänt.. känner igen mig.=) Vad fint hår Alva har, värsta söta lockarna!!!! =)

    SvaraRadera
  3. Carina: jag önskar att jag kunde skylla all röra på Jimmy, men jag är nästa lika skyldig, ha ha. Ja, hon har riktigt fint hår, riktiga korkskruvar emellanåt :-)

    Therese: Ja, det är jättejobbigt, man känner sig urdum när "alla" andra barn blir så glada och hon bara slåss. Men jag vet ju genom jobbet att det inte är helt ovanligt. Aha, var A också så, skönt att det blivit bättre.

    SvaraRadera