måndag 3 januari 2011

Jag sa ju det!

Idag mår jag bra igen! Skönt! Jag blir sjuk väldigt sällan och när jag väl blir det går det över väldigt fort. Det gillar jag!

Jimmy började jobba idag igen. Tjejerna tycker att det är konstigt, de är ju vana med att han ska vara hemma jämt nu. Men vi ha haft fullt upp. Vi ha städat och städat och städat... Men ändå är vi inte klara... Först hjälpte de till jättebra, men nu har jag mina aningar om att Vilma motarbetar mig lite. Jag plockar undan och hon plockar fram. Jag hinner inte fram med dammsugaren innan golvet är fullt av saker igen. Möjligen får jag göra resten när hon lagt sig. Alva har också tröttnat, hon sitter och målar för fullt. Det är verkligen hennes nya intresse!

Nu lite mellis och sedan får vi se vad de vill göra, de små liven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar