torsdag 13 januari 2011

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

Mina ambitioner är:
- att ta hand om våra barn så bra jag kan. De ska alltid känna att jag och deras pappa finns där för dem och att de är viktigast för oss!
- att uppfostra våra våra till att bli självständiga, härliga personer som tror på sig själva!
- att trivas på jobbet. Barnen på jobbet ska ha så bra dagar som möjligt och det är min och mina kollegors uppgift att se till att det blir så. Det är viktigt att ha kul! Både barn och personal mår bäst av det, tror jag. Lekfullt lärande är det bästa.
- att lära känna fler personer.
- att hitta på roliga saker med min familj. Både kortare och längre resor.
- att någon gång lyckas få ett jobb närmare hem.
- att ta hand om mig själv så att jag mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar