onsdag 5 januari 2011

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Mina underbara barn får mig att må bättre! Lite tok och bus och några kramar gör allt lite lättare.

Snälla ord från familj, vänner och kollegor.

Även om jag inte gillar att pendla, så känns det ok att pendla till ett jobb där jag trivs! Jag har varit på ställen där man inte varit trevliga mot varandra... Så illa att vi var flera som inte ville gå till personalrummet för att det var så dålig stämning där. Så att ha ett jobb jag trivs med får mig att må bättre, såklart!

Mina katter, det är mysigt att ha en spinnade pälsboll i knät.

Att vara ute! Jag blir alldeles konstig i huvudet av att vara inne en hel dag.

Att träna, men det blir för sällan...

Choklad och sura nappar!

2 kommentarer:

  1. du som söte jobb här i stan, såg du de sökte förskolelärare till linden?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag såg det, men tack ändå för tipset =) Det var bara 75%, tyvärr... Men jag söker ändå.

    SvaraRadera