onsdag 5 januari 2011

En bra dag!

Idag vaknade jag vid fem av att båda barnen härjade... Orkar inte gå upp, tänkte jag och hämtade båda så de fick lägga sig i våran säng med order om att vara tysta. De hade säkert vaknat när Jimmy gick upp. Tysta var de och vi somnade om alla tre. Jag vaknade åtta och väckte barnen HALV NIO! Möjligen är det rekord! Vid halv elva kom Alvas kompis hit. Jag tror att de har testat varenda leksak i hela huset. Hon åt lunch hos oss också och vi hann ut och klättra i snöhögar. Vilma fick vara med och leka emellanåt, till hennes stora lycka! Hon tycker så mycket om Moa. Vid halv tre kom hennes mamma och hämtade henne och då var det trötta tjejer. Men det var så kul att de fick träffas och leka länge idag! Barnens faster kom också hit en sväng.

Imorrn hade vi tänkt åka och hälsa på min morbror och hans fru, men mina ögon är så skumma idag. Illröda och svider! Ögoninflammation??? Jag har aldrig haft det, så jag har ingen aning om hur det börjar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar