söndag 2 januari 2011

Början på 2011

Idag har vi haft disco i vardagsrummet igen. Det är ett dagligt inslag hemma hos oss. På med Spotify och alla får turas om att välja låtar och sedan dansar vi för fullt. Idag var jag mest publik dock... Jag fick lite kass start på 2011. På nyårsafton var jag så roligt sällskap, så jag gick och lade mig redan 22... Men då hade jag på en timme gått från att må toppen till att ha hög feber och superont i halsen. Samma på nyårsdagen, då sov jag mest hela dagen... Idag känns det bättre, men inte discodans-bra. Imorrn är det med all säkerhet bra igen.

Nytt år innebar en ny attityd för yngsta dottern. Allt man pratar om svaras nu med:
NEJ!
Jag vill inte.
Jag tycker inte om det.
Jag kan inte.
eller
NEJ NEJ NEEEEEJ!

Men hon är go ändå, såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar