onsdag 1 december 2010

Växer så det knakar!

Alva växer så fort nu! Jag som trodde att de små liven växer mest på sommaren, men hon har blivit lång nu senaste månaderna. Vinteroverallen som jag köpte är snart för liten, jag som trodde att den skulle vara så bra! Inte kul, det är ju länge kvar på vintern... Och nu är det rejält utplockat, verkar vara slutsålt i hennes storlek överallt... Någon som har en bra overall i stl 110 som de vill sälja?

Imorrn ska jag ut och äta julbord med mina kollegor. Det ska bli trevligt! Jimmy jobbar eftermiddag, så barnens farmor, farfar och faster kommer hit och tar hand om tjejerna. Toppen!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag har faktiskt en overall i stl.110 som jag tänkt sätta ut på Tradera. Den börjar bli för kort för dottra i benen. Hon har inte använt den speciellt mkt, köpte den förra året.
    Jag kan sätta ut foton på min blogg så kan du kika.. om du inte fått tag i någon redan.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad är det för märke? Varm och skön? Hur mycket skulle du vilja ha för den? Ja, sätt gärna ut foto!

    SvaraRadera