måndag 13 december 2010

Luciafirande

Efter några veckor av hård träning av luciasångerna med barnen på jobbet svek jag dem idag och åkte och tittade på mina egna barns luciafirande... Jag önskar att jag hade fått se båda, men måste jag välja så väljer jag såklart mina egna. Särskilt nu när inte Jimmy kunde ta sig ner och titta på dem. Det var Vilmas första luciatåg, båda mina tjejer valde att vara tärnor. Vilma ändrade sig säkert fem gånger här på morgonen, men Alva har varit säker hela tiden. Kort får ni inte se några, för kameran glömde jag på jobbet... Och så är det säkert andra barn med på korten också, så då törs jag inte lägga ut dem här. Både Alva och Vilma sjöng och de var så fina! Härligt att se! Barnens mormor, morfar och faster var också och kikade. Sedan hämtade mamma barnen och hjälpte Jimmy här hemma, så jag kunde stänga idag. Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar