torsdag 9 december 2010

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek måste ha varit grannpojken. Vi lekte alltid ihop när vi var riktigt små och när vi var sex år gamla blev det bröllop minsann. Vi tyckte att det var dags att gifta sig då, för vi skulle ju ändå vara ihop jämt. En av de äldre tjejerna på området fick agera präst och jag hade min vita finklänning på mig. Men märkligt nog så blev det inte riktigt som vi tänkt, ha ha. Vi tröttnade nog på varandra ganska kort därefter (även om jag var kär i honom i smyg emellanåt i lågstadiet). Minns inte om vi ansökte om skilsmässa, men jag tror faktiskt inte att det diskuterades någon gång under de nio år vi gick i samma klass sedan. Jag minns bröllopet ganska väl i alla fall. Det var stort när man var sex år gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar