onsdag 15 december 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Jag har ingen som jag kan säga att just den är min allra bästa vän. Har flera vänner som jag känt sedan första klass som jag fortfarande umgås med och det är jättekul! Men när man bor i olika städer blir det inte av att man ses så ofta... Sedan har jag några vänner här i stan, men tyvärr träffar jag inte dem så ofta heller. Jobb, jobb och åter jobb tar upp för mycket tid och det känns tråkigt...

Men jag har några som jag känner att jag kan prata med allt om. Särskilt en och henne vet jag att jag skulle kunna ringa när som helst för att bara prata eller för att få tips och råd. Det är så härligt med personer som man känt väldigt länge, även fast det gått lång tid sedan man sågs sist så är det aldrig konstigt när man väl ses. Då är allt som vanligt igen. Det är toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar