torsdag 16 december 2010

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Man skulle ju beskriva tre ögonblick såg jag på listan... Svårt att välja! Men jag börjar med ett av de tråkigaste ögonblicken, som jag alltid kommer att tänka på i luciatider...

Det var lucia 2007, Alva hade ganska nyligen fyllt ett år och jag var gravid i slutet av v 10. Jag fick en ganska rejäl blödning och blev såklart orolig. Många sa att det var vanligt att man fick det, att jag inte skulle oroa mig, men det gjorde jag ändå. Efter ett tag skickade de hem mig från jobbet så jag kunde åka till Kvinnokliniken och kolla om allt var ok med pyret i magen. Jimmy åkte med och mamma hade Alva. Väl där fick vi göra ultraljud och det konstaterades ganska snabbt att det inte fanns några hjärtslag... Just det ögonblicket när jag såg det på skärmen kommer jag aldrig glömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar