torsdag 9 december 2010

Kan fälv!

Jag skulle hämta ut mitt nya batteri till bilen. Han i kassan hämtade rätt batteri och jag betalade och sedan sa han att han skulle bära ut det till mig. Nej, det behövs inte, jag tar det själv, svarade jag vänligt. Men han menade att det var väldigt tungt och att han kunde bära det till bilen. Men vad 17, det är väl klart att jag kan bära ett litet bilbatteri utan problem, ser jag så förbenat klen ut, tänkte jag och avböjde hjälp. Lyfte sedan batteriet och fasen vad tungt det var! Och vilket hemskt handtag! Det riktigt skar in i händerna!!! Aj, aj, aj, AJ, tänkte jag och flinade lite och sa att det går så bra så. Tack och hej!

Glömde nog något på min presentation om mig själv...
Jag är ganska envis och jag tycker inte om att behöva hjälp, jag vill kunna själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar