onsdag 22 december 2010

♥ Dag 13 – Den här veckan.

Ett ord kan sammanfatta veckan som gått - FRUSIT!!!! Svinkallt ute, svinkallt hemma och SVINKALLT på jobbet!!! (idag hade vi 12 grader på vår avdelning.... Japp, vi bommade igen och gick till en annan avdelning...)

Men annars har jag ägnat mig åt att handla julklappar och slagit in julklappar. Det är jättekul tycker jag! Tidiga kvällar har det blivit, jag blir helt slut av att ha precis allt ansvar. Jisses vad jag beundrar alla heltidsarbetande ensamstående föräldrar! Jag fattar inte hur man hinner allt, jag stressar halvt ihjäl mig. Men nästa vecka får jimmy ta bort spiken i tån, då kan han gå ut igen. Det har varit en lugn vecka på jobbet, så vi har hunnit med en hel del nödvändiga grejer. Skönt! Hemma har vi julpyntat, klätt gran, spelat spel, sjungit, dansat... haft kul! Det har varit en bra vecka! Imorrn är det sista arbetsdagen innan jullov. Jag är ledig fram till 10 januari. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar