tisdag 23 mars 2010

Springlek!

Tog med mig båda tjejerna till springleken idag. Vilma börjar bli så stor nu så att hon uppskattar att vara där. Jimmy fick göra det trökiga och åka och storhandla.

Alva var mest upp och ner idag!


Vilma tyckte att det var festliga rep.

Full fart på båda två. Det var inte så många barn där idag, så Vilma kunde fara runt lite som hon ville. Och Alva fick hänga i ringarna länge, hennes favoritställe på springleken.

Idag lämnade jag Vilma direkt på förskolan. Hon blev lite ledsen, men det hade gått över fort. Det går jättebra! Så skönt! Jag fattar absolut ingenting av mitt schema och inte blev jag klokare av att ringa och fråga mina kollegor... Tur att tjejernas fröknar är så bra, så de tycker inte att det gör något att jag väntar med att lämna in tider och jag får ändra och krångla utan att få skäll. Det känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar