onsdag 24 mars 2010

Böckerna igen....

Nu har jag dåligt samvete över tjejernas böcker igen... Inte ens inskrivet när Vilma lärde sig stå utan stöd eller klarade av att klättra upp för rutschkanan själv. Men, hurra för bloggen, nu har jag gått igenom den några månader tillbaks och skrivit av och nu är jag ikapp i böckerna igen!

Nu måste jag lägga fram allt som vi behöver tills imorrn. Hatar att behöva leta fram kläder och allt som ska med till förskolan på morgonen. Allt ska vara förberett annars finns det inte en chans att vi kommer dit i tid. Imorrn ska jag åka hem när jag lämnat Vilma. Har suttit och smugit i personalrummet i två dagar nu, men de har inte behövt hämta mig. Det har gått så bra! Då kan jag lika gärna vara hemma, så kan de ringa efter mig om det är nåt. Känns lite fånigt att bara sitta där och glo i två timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar