söndag 21 mars 2010

På äventyr!

Jag och tjejerna lämnade Jimmy hemma så han fick greja med bilen och ladda inför nattskiftsvecka. Vi nappade på Jessicas förslag och åkte tåg till Västerås och var med med henne och Emelie till badhuset. Alva som tjatat så länge om att få åka och bada var ganska skeptisk och gillade inte att det stänkte vatten. Men hon hade jättejättekul säger hon. Vilma var överlycklig hela tiden. Hennes premiärtur till badhuset blev succé.

Alva kollar läget.

Bus, bus, bus.


Tjejerna äter mellis så att de ska orka bada och busa en stund till.

Det var två trötta barn jag hade med mig på tåget hem, men de var väldigt glada. En mycket trevlig dag! Även idag var de väldigt lätta att lägga.

Nepp, han fick inte ordning på bilen. Mutter, mutter....

Jimmy har börjat jobba, töserna sover och jag ska ta mig en stor kopp kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar