tisdag 2 mars 2010

Det är alldels för lätt...

att fastna vid datorn när barnen somnat. Jag skulle göra en massa grejer när båda sov middag idag. Och så fastnar jag här! Facebook, aftonbladet, olika bloggar, familjeliv med en massa intressanta och knäppa trådar, olika sidor med inspiration till jobbet, blocket.... Nu får jag skärpa mig. Jösses, tänk om jag får oväntat besök. Pinsamt, för dammråttorna trängs i hörnen det ser ut som någon släppt en bomb här och man måste vara akrobat för att kunna ta sig förbi alla grejer som är utspridda överallt. Nu ska jag göra ett ryck! Jag tror att jag kan hitta ett golv under alla leksaker i vardagsrummet.

Alva hostar och hostar.... Inte lika krupp-aktigt som i natt, men nog så jobbigt. Och Vilma är genomsnorig... Stackars små. Blir ingen springlek idag alltså... Synd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar