torsdag 25 mars 2010

Nästan ett måste...


Det är ju trots allt våffeldagen idag, så våfflor fick det bli till kvällsmat. Vilma tyckte inte att det var någon bra idé. Hon gillade bara grädden. Skumt, hon som är galen i pannkaka...

Jag är galet trött ikväll. Låg vaken halva natten och grubblade över mitt schema som jag inte fattar mycket av. Blir såklart inte bättre av att ligga vaken och tänka på det, men jag är ganska bra på att göra så... Börjar jag tänka på nåt är det omöjligt att somna om.. Jag ska nog åka till Skinnsberg och prata med kollegorna på måndag och reda ut lite. Jag måste ju veta mina jobbtider, kan ju inte lämna in barnens schema annars...

Jimmy lagade bilen idag igen. Och så gick den sönder igen... Skit... Tänk om man kunde vara utan bil, vad skönt det skulle vara. Vad mycket pengar man skulle spara. Tänk om jag kunde få jobb här i stan så vi i alla fall bara behövde en bil... Men det är nästan bara vikariat som annonseras och inte vill jag byta fast jobb mot vikariat...

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att bilen bara krånglar!
    Funkar det inte att reda ut över telefon? (Precis som att du inte har tänkt på det, men jag måste ju fråga...;)) :)

    SvaraRadera
  2. Jag ringde dem och skulle reda ut det över telefon, men jag blev absolut inte klokare av det, ha ha. Jag blev snarare mer förvirrad. Tror att man måste sitta med schemat och kolla tillsammans. Lite skumt är det...

    SvaraRadera