söndag 7 mars 2010

Börjar tröttna!!!

Nu är det snart en vecka sedan Alva blev sjuk... Och igår fick Vilma nästan 40 graders feber hon med. Jag lovar att vi klättrar på väggarna här hemma! Men de vill absolut inte ut, och det förstår jag. Alva har ju haft hög feber länge nu....

Ingen knattebio idag.... Vi som skulle äta bilar och kika på Laban.... Alva besviken såklart.

Barnens farmor och faster var här på förmiddagen så att jag och Jimmy kunde hämta en bil i Västerås. Hoppas att den är bra nu, annars ger jag upp om bilar. Hade gärna gått på Ikea och så, men kände att jag ville hem till sjuklingarna.

Vill ha friska barn NU!
Men man ska väl inte gnälla för mycket.... Det är ju trots allt bara feber, hosta och halsont de har. Det är synd om dem, men det går över snart...

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas dina barn är piggare idag. Vi är också sjuka. Eller nu är det mest jag, därför jag inte hörde av mig förra veckan. Jag är fortfarande sjuk. :-( Liite piggare idag kanske.
    Vi kan väl höras när vi är krya igen?!

    SvaraRadera