lördag 13 mars 2010

Gick fint!

Dopet var jättefint och efterår bjöds det på smörgåstårta och fika, smaskens och trevligt! Alva var lugn som en filbunke och satt mest bredvid mig hela tiden. Vilma är jättehostig och hängig idag med så hon och Jimmy fick vara hemma. Alva var jätteglad över att ha en egen dag med sin mamma.

Hem kom vi också, fast det är ju oerhört olustigt att köra när inte hastigetsmätaren funkar. Det är tydligen inte meningen att vi ska ha bil....... Håll tummarna för att Jimmy lyckas hitta felet och vi slipper lämna in den.

Imorrn är det "Farsan" på bio här. Skulle vilja se den, men vill inte gå själv. Jimmy kanske vill gå, men drygt att jaga barnvakt... Vi får se hur vi gör. Någon som ska gå och se den?

2 kommentarer:

  1. Mäh, jag skrev en kommentar här igår, men den vill inte visa sig! Grrr!

    Det var nt om:
    Tråkigt att bilen krånglar. Kanske är det någons sätt att säga att du ska få ett jobb i Fagersta så du slipper pendla. ;)

    Sen att jag kanske kanske kan gå på bio, men jag vet inte ännu om jag kan komma iväg ikväll...

    SvaraRadera
  2. Ja, skruttbilar!!! Men det verkar som att J kan fixa. Det har du rätt i, det måste ju bara vara tecken på att jag ska jobba här i stan, ha ha!

    Hojta till om du kan gå på bio!

    SvaraRadera