fredag 10 juli 2009

Så trött, så trött...

Är så trött så jag knappt hänger ihop... Igår fanns inte minsta lilla kraft kvar, då känner man sig kass som mamma... Alva ville leka och busa, Vilma ville bli runtburen och kika på världen och jag var bara trött... Fick släpa oss upp till läkaren i alla fall och visa upp Alvas skumma utslag, men de visste inte vad det var. Somnade kl 19 när jag nattade Vilma. Liiiite piggare idag, men känner mig fortfarande som världens tråkigaste.

Nu är ballongflygningen inbokad! Hoppas på bra väder 4 september för då bär det av. Höjdrädd? Jajemen, men ändå ska jag sätta mig i en pytteliten korg som ska högt, högt upp. Jag får väl sitta på botten om inte annat. Kan ju inte med att skicka upp Jimmy alldeles ensam.

Nu tycker jag att barnen ska sova en stund. Det tycker inte Vilma. Punkt!

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad jobbigt att du är så trött. :-( Hoppas du får sova lite i helgen, är inte Jimmy ledig då?
    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  2. Jimmy har jobbat fm denna vecka, han ska jobba extra imorrn också, men på söndag är han hemma. Hoppas på lite vila då!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du känner dig piggare snart!
    Har du bärsele/bärsjal förresten? Om inte så har jag en ergo-sele du kan få testa (sjalen vet jag tyvärr inte var den är). Den avlastar en hel del när man är tvungen att bära runt på nyfikna barn. ;)

    SvaraRadera
  4. Har en Babybjörn bärsele, men den gillar jag inte. Inte en sån du har, eller? Annars kan jag gärna testa. Mycket klarar man med en hand, men ibland skulle det vara bra att ha båda händerna fria :-)

    SvaraRadera