onsdag 22 juli 2009

Det var stora monster med rosa hår...

...och svarta hattar som bet Alva i natt. Och de var bara arga och arga. Sen pratade jag snällt med dem och då försvann de.

Alva har så många mardrömmar nu. Varje natt har hon drömt nåt otäckt. Men hon är nöjd över att kunna berätta om dem nu. Vilma bara äter, bajsar och testar nya ljud hela nätterna. Jag har hört talas om nåt som kallas sova, det skulle vara trevligt att prova det någon gång :-)

Tror att jag ska packa matsäck och sen åka till Avesta och hämta paketet som Vilma ska få från Libero och sen stanna i Norberg. Skulle finnas en bra lekplats där har jag hört och då blir vi väl kvar där ett tag kan jag tro. Sol idag, trallallaaa!

2 kommentarer:

  1. Ja, på hembygdsgården i Norberg finns en lekpark. Men det finns en större rättså centralt i Avesta. Men ni kanske varit där redan? Vi ska till Säterdalen idag och se Pettson och Findus. :-)
    Bara och höra av dig om du vill ses, vi ses också gärna. Nu har jag ju semester, men annars när jag jobbar är jag ju ledig en hel del.

    SvaraRadera
  2. Ja vi kan ses nån dag, vi har inte mycket inplanerat. Var ligger lekplatsen i avesta? Letade efter lekplats där förut, men hittade bara en liten. Bra att veta till nästa gång.
    Kul med Pettson o Findus :-)

    SvaraRadera