tisdag 19 januari 2010

Tror knappt att det är sant!

Fick min nya betalningsplan från csn och höll på att smått bryta ihop. När jag börjar jobba blir det inga större problem, men de tre månader som är kvar av mammaledigheten tyckte jag att det var lite väl mycket att betala i månaden. Ringde csn, men hade väl inget större hopp om att de skulle bry sig. Men han var så vänlig och jag behöver bara betala ena lånet nu och så betalar jag på båda från att jag börjar jobba. Hur hjälpsam som helst!

Och som om inte det vore nog så har jag bara lite ont i halsen idag. Nästan helt bra nu ju! Superbra medicin fick jag!

Alva är på förskolan och busar. Vilma sover nu, hon har börjat gå med gåvagnen och det tar på krafterna minsann. Hon går och går och går.

Känner mig nöjd med dagen hittills!

1 kommentar:

  1. Men hallååååå slå ihop dem!!!!!!!! Blir bara några år längre att betala...å vad gör det om hundra år. från 1400 varje månad betalar jag nu 560...tjohooo

    SvaraRadera