onsdag 13 januari 2010

Börjar bli svårt...

att ignorera halsontet nu... Men jag brukar ju faktiskt inte bli sjuk, så jag struntar i det ett tag till. Vill gå på sånglek ikväll, men det kanske får vänta till nästa vecka.

Men vad är det med stora dottern egentligen? Inte en endaste morgon under jullovet har hon krånglat, men idag var det precis som vanligt igen... Tjafs och bråk vid frukosten. Ok om det var så att hon var stressad, men inte ens det var hon ju. Hon hade en timme på sig att tugga i sig sin smörgås och äta lite yoghurt så det borde inte ha varit några problem. Vilma tror att Alva skojar när hon skäller och bråkar. Hon skrattar så hon nästan trillar ur stolen. Då blir Alva ännu argare och tycker att Vilma retas. Jag måste verkligen börja filma mer. Det ser ju bara för roligt ut! Mina härliga knasiga ungar!

Jag måste verkligen verkligen verkligen klippa mig... Jag håller med Alva som sa "Mamma du ser inte klok ut, du ska kanske ringa Nettan" (vår frisör). Barn är ärliga kan man ju lugnt säga. Blir det 20:e snart så att man får lite pengar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar