måndag 4 januari 2010

Klipper och klistrar


När Alva var liten var jag så noga med att skriva i hennes bok. Varenda liten grej skulle dokumenteras med foto och text. Det är så kul att titta tillbaks i boken och hon uppskattar den också. Jag kan väl inte påstå att Vilmas bok är riktigt lika fullskriven. Och Alvas bok är väl inte direkt sönderskriven sista året heller. Jag får dåligt samvete över det. Men hurra för alla miljoner kort man tagit! När man lägger in dem i datorn kan man ju se vilket datum man tog dem, skriva ut dem, klippa och klistra och skriva och sedan tror tjejerna att deras mamma var bäst i världen på att observera och dokumentera allt som de var med om under sina första år. Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Hej Isabell...duktig du är :-) Hoppas ni haft en bra jul och nyår! Så god försättning! Ibland kan jag nästan bli lite rädd..för närjag läser din blogg..känns det som vi är så fruktansvärt lika!!!! DEt är nästan sjukt....tänket och sakerna du gör...hm...:-) Men det är ju alltid trevligt...då kanske jag inte är så onormal?=) närå... ta hand om er..kram Camilla

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till er också! Har ni haft det bra vid jul och nyår?
    Vad lustigt att du känner igen dig i det jag skriver om. Skönt att höra att någon tänker lika, då känner man sig lite mer normal, hi hi.

    SvaraRadera