söndag 20 december 2009

Morr...

Idag var det ingen bra dag...

Alva var gnällig, sur och vägrade göra nåt, bara har hängt mig i byxorna varje sekund.
Vilma har varit allmänt sur och matvägrat och då blivit ännu grinigare...
Jimmy har varit grinigast av alla. Morrat och fräst om ALLT! Hur det kan vara fel på allt och hur alla i hela världen kan vara emot honom just idag vet jag inte, men det gör inte oss andra på bättre humör direkt.
Detta har gjort att även jag blivit arg som en bålgeting.
Inte bra dag med andra ord...

Men vi har köpt en gran i alla fall! Det blir bra! Kanske ska klä den imorgon.

Vilma har fått flytta in i eget rum och sover där för första gången i natt. Ååååååååh vad tomt... Men hon är så lättväck och jag vill gärna ligga och läsa lite på kvällarna och hon vaknar då. Inga protester när hon lade sig.

Nu ska jag krypa upp i soffan och vara arg och äta en massa godis. Hoppas på en bättre dag imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar