torsdag 3 december 2009

Jag slutar att fungera...

Ok att sömnbrist gör att man blir extremt trött, men kan det inte räcka så? Måste resten av kroppen sluta fungera också... Jag är svimfärdig hela tiden, kräks bara jag tänker på mat, världens huvudvärk, frossa och trött, trött, trött... Men det blev över tre dygn vaken, så det är kanske inte så konstigt. Och så är man så envis. Jimmy frågar om han ska ta vård av barn, men nejdå det går säkert bättre i natt säger jag... Suck... Det går inte bättre, det borde jag fattat vid det här laget.

Försökte sova så mycket som möjligt på dagen igår och 18:20 sa jag godnatt. Första gången jag lägger mig innan barnen. Jag skulle på föräldrautbildning egentligen, men det fanns inte en chans att orka det, tyvärr... Idag känner jag mig liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite bättre, men det blir blåbärssoppa till lunch, mellis och middag...

Men jag frågar mig igen, hur 17 orkar Vilma???? Hon sover ju minst lika lite som jag och hon är pigg och glad när hon är vaken och jag är ett vrak... Nåja, bättre att jag mår dåligt än att hon gör det.

1 kommentar:

  1. Men låt Jimmy ta vabb inatt. Klart du måste sova nu. Och så kan han ta Vilma i helgen så du kan sova och sluta amma om du vill det.
    Vad jobbigt det låter om kroppen slutar funka sådär. :-( Usch.. hoppas du kryar på dig och för sömn nu några nätter.
    Kram

    SvaraRadera