tisdag 15 december 2009

Försöker...

lära mig Photoshop. Det går väl sådär... Skulle vara så kul att kunna fixa till bilder snabbt och lätt. Nåja, bara att fortsätta testa. Jag har inte riktigt tålamod, vill kunna på en gång.

Men vad är det fågan om egentligen? Idag har det ringt:
tre gånger från Mr Music (Jimmy har sagt ifrån säkert fem gånger att han inte vill gå med där, senast igår bad han dem ta bort honom från registret)
två gånger från nåt ställe som ville göra en undersökning
en gång från nåt bredbandsbolag
en gång från ett ställe som ville att jag skulle teckna försäkring.
Vi är med i nix, men det hjälper inte det minsta. Jag har sååå svårt att säga nej och att avsluta samtal, men nu får jag banne mig träna på det! Jag gick inte med i mr music, svarade inte på frågorna, bytte inte bolag och avböjde vänligt med bestämt den superduperbra försäkringen. Heja mig!

4 kommentarer:

  1. Du vet om att du måste förnya Nix?!! / Therese

    SvaraRadera
  2. Åh, det visste jag inte. Eller jag trodde att man skulle på påminnelse när det gick ut. Nu är det förnyat!

    SvaraRadera
  3. jag kan hjälpa dig någon dag om du vill

    SvaraRadera