onsdag 18 november 2009

Utvecklingssamtal

Hemma är Alva väldigt ofta ett litet monster som skriker, slåss, lipar och är uppkäftig. Så det blir ju så att man funderar över hur hon är på förskolan. Idag var det dags för utvecklingssamtal. Det var så skönt att höra att hon är väldigt snäll, glad och busig där. Inga problem alls! Lite svårt att ha samtal med en arg bebis i knät... Men det gick det med.

Jag tvättar och tvättar och tvättar... Fattar inte hur det kan bli så mycket! Men snart har jag vunnit över tvätt-berget.

Jag ser solen!!!! Kan det vara sant??? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jag har sovit FYRA timmar i sträck i natt! Så lyxigt så man tror knappt att det är sant!

Idag ska vi på sånglek! Längesedan, kul, kul!

Ikväll ska jag på föräldrautbildningen, alltid intressant!

Det blir en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar