måndag 2 november 2009

Tekniska jag...

Jag är väl kanske inte den bästa på att hantera en dator som inte har mus! Har bara en sån där platta som man ska lyckas klicka sig fram med. Nu har jag gjort så att varannan sida jag öppnar har yttepytteliten text. Så är det här t ex, så om jag stavar helt åt skogen beror det på att jag inte ser texten. Om jag är teknisk? Oooooooo ja!

På eftermiddagen var Helena och Melker hit. Skoj! Alva var lite småtjurig emellanåt och ville gärna ha en del grejer för sig själv, men det var nog mest för att hon var extremt trött. Hon sov dåligt i natt och vägrade sova på dagen. När H och M hade gått blev hon sur och ville att de skulle komma tillbaks, så hon hade kul i alla fall. Båda tjejerna var väldigt, väldigt lättsövda i kväll. Nu - slappa i soffan och det kommer att bli en vääääldigt tidig kväll. Jag är rejält trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar