tisdag 30 juni 2009

Sådärja!

Nu har jag fått in bilderna i datorn! Tjoho! Jag och kameran var inte riktigt sams igår. Hur svårt ska det egentligen vara att lyckas föra över bilder? Väldigt svårt, tydligen. Jag är inte teknisk, det vet jag, men igår strulade det mesta. Kunde inte föra över bilder, som jag gjort många gånger innan. Kunde inte göra betalning över internet, vilket jag också gjort många gånger innan. Skulle värma vatten i micron och den strejkade också. Sen blev ena telefonen stendöd. Då gav jag upp och stängde av alla apparater. Det kändes bäst så.

Men här kommer några Göteborgs-bilder!

Systeryster och Vilma.

Jag tycker att eran bebis är söt, sa Agnes.

Vilma är generös med leenden, men lite snål med riktiga skratt. Emma visste dock precis hur man kunde locka fram skratt. Men det är klart, de snackar väl samma språk.

Vi tog en tur till Liseberg och åkte karuseller, klappade kaniner och köpte kaninöron. Agnes guidade oss och berättade vilka karuseller som var roliga. Här åker vi Kaninresan.





Jag skulle också vilja bo nära till en riktigt stor och kul lekplats! Plikta är ett toppenställe verkligen!

1 kommentar:

  1. Hej! Oj, vad lika du och din syster är. Jag trodde det var du och Vilma på översta bilden. :-)
    Söta foton.

    SvaraRadera