tisdag 9 juni 2009

Nämen mamma, ser du ut som en drake idag?

Ska man skratta eller gråta när det är det första ens dotter säger till en på morgonen?
Jag skrattade i alla fall och bestämmer mig för att tro att det var morgonfrillan hon syftade på.

Jag som trodde att jag skulle få en stressig kväll eftersom att Jimmy jobbar eftermiddag och båda tjejerna var supertrötta när jag hämtat Alva på förskolan. Men så kom Sofia (Jimmys syster) förbi, och sen mamma och så även Sandra (Jimmys kusin). Alva blev överlycklig och for runt som ett skållat troll och visade alla sina konster. Vilma hade däckat efter ett bad, men var nöjd och glad när hon väcktes. När gästerna hade gått hem käkade vi och sen orkade Alva inte ens se hela Bolibompa innan hon ville sova. BÅDA somnade på en kvart! Så smidig läggning! Skönt!

Nu ska jag bara vänta på Desperate houswives.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hahahahhahaa, hon kan då få till det ibland! :-D

    SvaraRadera