tisdag 2 juni 2009

Funderar på om det är roligt att blogga...



Jag tycker att det är kul att följa andras bloggar, men jag hade inte tänkt starta en egen. Men idag har jag lite egentid, tjoho! Visste inte vad jag skulle hitta på så startade jag denna. Kanske är jättekul ju!

Egentid ja, känns lyxigt! Supertrotsiga tvååringen är på förskolan och liten sover. Elaka jag tog på Vilma en kortärmad pyamas i natt, tänkte att det kunde vara skönt. Tog långt in på natten innan jag fattade varför hon var arg som en bålgeting. Hon vägrar napp och snuttar istället på ärmen. Går ju inte om det är kort ärm. Pyamasbyte och sen var allt frid och fröjd, men hon är trött idag. Jag med, men det är tråkigt att sova på dagen så det hoppar jag över!





Säger som Alva... Vart har solen gömt sig idag? Kanske leker kurragömma?

1 kommentar:

  1. Wohooooo bra jobbat! Välkommen in i bloggskrivarvärlden!!!

    Haha rolig pyjamas episod!!! Emelie har faktiskt sovit två hela nätter i rad....underbart...kroppen är chockad!!!

    SvaraRadera