tisdag 29 juni 2010

Köpte en liten pool


Slutade tidigt idag och då åkte jag och köpte en liten pool. Har en ganska stor att ha på baksidan, men den tar sådan tid att fylla och det är ingen som jag vill ha stående hela tiden. Så nu köpte jag en mindre som går snabbt att fylla. Den skulle testas direkt såklart och fick godkänt! Vi skulle ha åkt till sjön idag när jag slutade, men Jimmy har fått hög feber och är rejält förkyld, så det blev inte av.... Blir till att vabba imorrn då, för han orkar inte ha barnen ända till halv sju när jag skulle ha slutat. Hade helst jobbat imorrn, men inte mycket att göra åt. Jag är såklart glad att få umgås med mina barn, men det känns inte som rätt dag att vara hemma på. Jag hade behövt vara på jobbet. Men det löser sig säkert där ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar