måndag 7 juni 2010

Jobba, jobba, jobba,,,

Trots att jag inte har jobbat så länge så längtar jag till semestern nu. Känns som att man är på jobbet jämt. Långa dagar, kvällsmöten ofta och övertid för att få ihop det med alla utvecklingssamtal. Men om två veckor börjar det lugna ner sig och semestern närmar sig.

Idag efter jobbet åkte vi till min farmor och hon bjöd på pizza. Trevligt! Barnen tyckte att det var skoj att hälsa på Gerda, det var längesedan nu.

Idag har jag och Jimmy varit tillsammans i 12 år. 12 ÅR!!! Det låter ju jättelänge. Det är jättelänge! Jag fattar inte vart tiden tar vägen.

2 kommentarer:

  1. Grattis! Tiden den går fort. :) Men tänk vad mycket ni hunnit med under den tiden tillsammans.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott till era 12 år. Javisst rinner tiden iväg, jag och min man firar 15 år tillsammans i höst. :)

    SvaraRadera