tisdag 6 april 2010

Sådär ja....


Första jobbdagen avklarad och äntligen har jag fått gosa med mina små. Men bara 1½ timme, för nu var de trötta och ville sova. De blev jätteglada när jag hämtade dem. Trötta var de också. Ingen springlek blev det idag, eftersom att det börjar samma tid som jag slutar jobbet...

Det är påsklov den här veckan och inte så många barn på jobbet. Skönt med lite mjukstart, så jag hinner lära känna några barn i taget. Jag är så förvirrad och trött nu, som alltid efter första dagen. Men mina kollegor verkar vilja hjälpa till med att fixa schemat så att det kommer att fungera bra med hämtning och lämning för min del, så det känns jättebra!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad skönt att det gick bra idag på jobbet. Ja, första dagen brukar alltid vara förvirrande efter en lång ledighet.
    Och skönt att de vill hjälpa till så det funkar med lämning och hämtning för din del.

    SvaraRadera