torsdag 30 september 2010

Krassligt igen!

Dags för sjukt barn igen! Även denna gången är det Vilma. Stackars liten fick hög feber nu ikväll... Jag tyckte att hon var lite väl sur och grinig, och efter badet kände jag att hon var varm. Då hade hon över 39 i feber. Jimmy blir hemma med henne i morgon. Alva får gå till förskolan en sväng. Inte kul att vara hemma med sjuk lillasyster som inte orkar gå ut. Jag slutar ändå tidigt imorrn, så jag kan hämta Alva på vägen hem.

Nu rita lite igen innan det är dags att lägga sig. Hänga tvätt ska jag göra också. En kvällsmacka skulle inte vara helt fel. Och då måste jag väl läsa lite, boken är ju så spännande nu! Jag har svårt att komma i säng i tid. Särskilt när jag ska upp 4:30, och det ska jag imorrn. Men, det brukar gå bra ändå. Snart heeeelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar