torsdag 9 september 2010

Jahapp

Nu sover mina små igen. Sa hejdå till dem igår morse och träffade dem igen nu när jag kom hem vid fem. Vi hade grillkväll för barn och föräldrar på jobbet så mina tjejer sov när jag kom hem. Tråkigt att träffa dem så lite, men imorgon slutar jag tidigt, så då får vi lite extra tid.

När cirkusen var i stan förra helgen fick ett barn gå in gratis med betalande vuxen. Nu hade det kommit upp skyltar om att cirkusen kommer till Skinnskatteberg i helgen. Där stod det inte gratis för barn utan PAPPOR GRATIS. Vadå diskriminering?

Teater för barn här på söndag, kanske ska vi gå på den. Det brukar vara uppskattat!

Trött är jag idag. Hällde nyss yoghurt istället för mjölk i mitt kaffe. Kanske dags att gå och lägga sig då istället, ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar