fredag 4 september 2009

Jag är så pigg!!!

Det är sant! Vilma har bara vaknat tre gånger i natt och det är lyx hemma hos oss. Jag har sovit på riktigt, inte bara slumrat till 10-20 min i taget som de senaste fem nätterna.

Vi har varit på öppis på förmiddagen. Alva tyckte att det var kul att bygga torn, Vilma satt mest och kikade på de andra barnen. Regn och rusk nu, så vi blir nog inne resten av dagen. Blir så klart ingen ballongflygning idag... Men det var ju tur i oturen, eftersom att barnvakten började ångra sig och inte ville komma med till Västerås, vilket skulle vara nödvändigt. Inte kan Vilma vara utan mat i sju timmar... Längtar tills hon fattar vitsen med vanlig mat.


Hipp hipp hurra för min systerdotter Emma som blir ett år idag!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vad skönt att du har fått sova inatt. :-)
    Hoppas det fortsätter så nu.
    Ha en trevlig helg, själv ska jag jobba.

    SvaraRadera